Reklamacje – procedura w puchacztube.pl

  1. Podstawa zgłoszenia

    • Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczenia usług lub sprzedaży Produktów cyfrowych przez Serwis puchacztube.pl.

  2. Formy składania reklamacji

    1. Elektronicznie: wysłanie maila na adres: kontakt@cloudjumper.pl z tytułem „Reklamacja – [nazwa produktu/usługi]”.

    2. Listownie: wysłanie zgłoszenia na adres:
      CLOUDJUMPER sp. z o.o.
      ul. Marii Jaremy 11/22
      31-318 Kraków
      (z dopiskiem „Reklamacja – puchacztube.pl”)

    3. Telefonicznie: pod numerem 664 769 768. W przypadku zgłoszeń telefonicznych Sprzedawca może poprosić o uzupełnienie reklamacji w formie pisemnej (mailowo lub listownie), aby udokumentować sprawę.

  3. Zakres informacji w reklamacji

    • Aby przyspieszyć rozpatrzenie, zaleca się, by reklamację zaopatrzyć w:

      • dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres e-mail, telefon),

      • numer zamówienia (lub ID płatności),

      • nazwę / opis reklamowanego Produktu,

      • opis problemu oraz oczekiwane rozwiązanie (np. zwrot środków, ponowne przesłanie pliku).

  4. Termin rozpatrzenia

    • Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

    • O wyniku postępowania Klient zostanie poinformowany w tej samej formie, w jakiej złożył reklamację (chyba że wskaże inaczej).

FORMULARZ REKLAMACJI
serwisu puchacztube.pl

Nadawca:

[Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, telefon]

 
Adresat:

Operator serwisu puchacztube.pl  
CLOUDJUMPER sp. z o.o.
ul. Marii Jaremy 11/22
31-318 Kraków
e-mail: kontakt@cloudjumper.pl
Reklamacja

 
1. Data zakupu/usługi: …………………………………………
2. Numer zamówienia/faktury/ID płatności (jeżeli został nadany): ……………………

 
3. Opis problemu / powód reklamacji:
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
……
4. Oczekiwane rozwiązanie (np. zwrot środków, ponowne wykonanie usługi, usunięcie
usterki itp.):
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
……………………

Podpis Klienta (tylko w przypadku pisemnej formy reklamacji):
………………………………….

 
Data: ………………..